ReferenciePríbehy úspechov
našich klientov
Presvedčte sa, aké výsledky prinášajú naše reklamné kampane, a ako meníme výzvy našich klientov na úspešné príbehy
0+
reklamných kampaní0+
dopytov získanýchza posledný rok

Aký sektor vás zaujíma?
Neuroaxon (AXON)
Ako sme pomohli klinike AXON stať sa vyhľadávanou neurorehabilitačnou klinikou v Prahe a okolí
Klinika AXON v Prahe čelila nízkej informovanosti o svojich špecializovaných službách a nemala stabilný prísun nových pacientov. Naším cieľom bolo zvýšiť povedomie, vybudovať dôveru a vytvoriť stratégiu pre stabilný rast. Výsledkom bol výrazný nárast dopytov a zlepšenie online prítomnosti.

Okaset
Ako sme pomohli firme Okaset stať sa preferovaným poskytovateľom servisu okien na východnom Slovensku
Firma Okaset čelila výzvam spojenými so sezónnosťou dopytu a silnou konkurenciou v regióne. Vytvorili sme pre ňu dlhodobú marketingovú stratégiu, ktorá im umožňuje prekonať sezónne výkyvy a odlíšiť sa od konkurencie. Výsledkom partnerstva bolo celkové zvýšenie povedomia o značke a získanie 726 dopytov.

Očná optika Carpathia
Ako sme pomohli Očnej optike v malom meste získať nových zákazníkov
Očná optika Carpathia chcela rozšíriť pôsobnosť a prilákať nových zákazníkov. Výzvou bolo efektívne nastaviť reklamnú kampaň v malom regióne tak, aby priniesla nielen dopyty, ale aj skutočných zákazníkov. Vďaka kombinácii presne zacielených reklám, vhodne zvolenej ponuky a optimalizovanej konverznej stránky sa podarilo priniesť návratnosť investície už po prvých mesiacoch.

Mojak Clinic
Ako sme pomohli Mojak Clinic vybudovať meno v regióne a priniesť viac než 1700 dopytov na implantáty
Mojak Clinic v Žiline chcela zvýšiť počet pacientov na zubné implantáty. Vytvorili sme efektívnu marketingovú stratégiu kombinujúcu presne cielené reklamy, edukáciu a dôveryhodnú komunikáciu. Výsledkom bolo viac ako 1 700 dopytov, rast ambulancie na modernú kliniku a dlhodobá spolupráca na ďalších službách.

Klinika jednodňovej chirurgie v Bratislave
Ako sme pomohli klinike jednodňovej chirurgie v Bratislave získať stabilný prílev pacientov na laserovú operáciu hemoroidov
Laserová operácia hemoroidov je efektívna metóda, no pacienti často váhajú kvôli obavám zo zákroku či nedostatku informácií. Klinika potrebovala spôsob, ako zvýšiť dôveru, odlíšiť sa od konkurencie a efektívne cieliť reklamy. Vďaka premyslenej stratégii sa podarilo priniesť stabilný prílev pacientov a posilniť pozíciu kliniky na trhu.

Intel-DOM
Ako sme pomohli firme Intel-DOM stať sa lídrom v predaji a montáži klimatizácií na východe Slovenska
Intel-DOM z Trebišova je menšia firma, ktorá vždy stavala na kvalite a férovej komunikácii, no chýbal jej stabilný spôsob získavania zákazníkov. Naším cieľom bolo zabezpečiť celoročný prílev objednávok, čo viedlo k rozšíreniu tímu a posilneniu značky ako najspoľahlivejšieho dodávateľa klimatizácií na východe Slovenska.
