
Ako sme pomohli estetickej klinike získať viac než 1200 dopytov na citlivú estetickú službu
Marketing pre estetické a gynekologické zákroky si vyžaduje citlivý prístup, správnu stratégiu a efektívne cielenie. Estetická klinika v Košiciach chcela rozšíriť povedomie o procedúre Gynolaser, ktorá rieši intímne problémy žien. Propagácia takýchto ošetrení je výzvou vzhľadom na obmedzenia v reklamách a potrebou vybudovať dôveru. Vďaka premyslenej kampani sme dokázali priniesť viac ako 1200 dopytov a stovky nových zákazníčok.
Výzva, ktorej klient čelil
Lekárka si stanovila cieľ osloviť ženy, ktoré sa často stretávajú s problémami, o ktorých je ťažké hovoriť. Vedela, že jej prístroj dokáže ponúknuť rýchle, cenovo dostupné a vysoko efektívne riešenie. Výzvou však bolo, ako dostať túto informáciu k ženám, ktoré možno ani netušia, že takéto riešenie existuje, a pritom si zachovať diskrétnosť a dôveru. Vďaka tejto snahe chcela nielen rozšíriť svoju klientelu, ale hlavne pomôcť ženám v situáciách, ktoré sú často tabuizované.
Kľúčové výzvy:
- Citlivá povaha témy – komunikácia musela byť empatická a diskrétna.
- Obmedzenia v reklame – pravidlá platforiem (Meta – FB a IG) neumožňujú priamo cieliť na zdravotné problémy.
- Budovanie dôvery – keďže ide o intímne ošetrenie, klientky potrebovali vidieť odborné zázemie a bezpečnosť zákroku.
Kroky, ktoré fungovali
1
Vytvorenie vizuálneho obsahu
Na úvod kampane sme natočili sériu videí s doktorkou, ktorá zrozumiteľne a empaticky odpovedala na časté otázky. To pomohlo odbúrať obavy a zvýšiť dôveru v zákrok.
2
Presne cielená reklama
Použili sme kombináciu širšieho cielenia (ženy, matky, staršie dámy), remarketingu a lookalike publika na základe získaných kontaktov, čím sme oslovili relevantné zákazníčky.
3
Konverzná stránka a automatizovaná komunikácia
Vytvorili sme prehľadnú a dôveryhodnú stránku s recenziami, FAQ a jasnou výzvou na akciu. K tomu sme pridali e-mailovú a SMS automatizáciu, aby sme novým dopytom poskytli relevantné informácie a udržali ich záujem.
Výsledky, ktoré sa počítajú
Kampane priniesli viac ako 1200 dopytov v priebehu roka, pričom podľa údajov kliniky sa z nich podarilo dohodnúť 280 termínov. Návratnosť investície do reklamy výrazne prekročila očakávania a klientka si pochvaľovala efektivitu kampane. Reklamy dosiahli viac ako 200 000 relevantných žien a pomohli nielen zvýšiť povedomie, ale aj rozšíriť komunitu – počet sledovateľov na Facebooku vzrástol o 2000 a na Instagrame o 1000.

Úspech, ktorý pokračuje
Po úspechu kampane pre Gynolaser sa klinika rozhodla rozšíriť spoluprácu aj na propagáciu ďalších estetických služieb, vrátane laserovej epilácie, botoxu a mezoterapie. Marketingové aktivity tak neostali len pri jednom ošetrení, ale pomohli klinike rásť v širšom spektre služieb.

dopytov v priebehu roka
dohodnutých termínov
oslovených žien reklamnými kampaňami
nárast sledovateľov na Facebooku a Instagrame
Skúsenosť očami klienta
Prozákaznícky prístup, kreativita a dosahovanie výsledkov
Maximálna spokojnosť so službami ako aj so servisom okolo kampaní. Prozákaznícky prístup, kreativita a dosahovanie sľubovaných výsledkov. Odporúčame!

INSPIRED
SUCCESS
Dohodnite si bezplatnú konzultáciu ešte dnes
Mohlo by vás zaujímať
SKINDEA
Ako sme pomohli novému epilačnému salónu získať stovky dopytov

Súkromná estetická klinika v Košiciach
Ako sme pomohli estetickej klinike získať viac než 1200 dopytov na citlivú estetickú službu

Neuroaxon (AXON)
Ako sme pomohli klinike AXON stať sa vyhľadávanou neurorehabilitačnou klinikou v Prahe a okolí

Očná optika Carpathia
Ako sme pomohli Očnej optike v malom meste získať nových zákazníkov
