Žena z HB Clinic

Ako sme pomohli estetickej klinike získať viac než 1200 dopytov na citlivú estetickú službu

Marketing pre estetické a gynekologické zákroky si vyžaduje citlivý prístup, správnu stratégiu a efektívne cielenie. Estetická klinika v Košiciach chcela rozšíriť povedomie o procedúre Gynolaser, ktorá rieši intímne problémy žien. Propagácia takýchto ošetrení je výzvou vzhľadom na obmedzenia v reklamách a potrebou vybudovať dôveru. Vďaka premyslenej kampani sme dokázali priniesť viac ako 1200 dopytov a stovky nových zákazníčok.

Výzva, ktorej klient čelil

Lekárka si stanovila cieľ osloviť ženy, ktoré sa často stretávajú s problémami, o ktorých je ťažké hovoriť. Vedela, že jej prístroj dokáže ponúknuť rýchle, cenovo dostupné a vysoko efektívne riešenie. Výzvou však bolo, ako dostať túto informáciu k ženám, ktoré možno ani netušia, že takéto riešenie existuje, a pritom si zachovať diskrétnosť a dôveru. Vďaka tejto snahe chcela nielen rozšíriť svoju klientelu, ale hlavne pomôcť ženám v situáciách, ktoré sú často tabuizované.

Kľúčové výzvy:

  • Citlivá povaha témy – komunikácia musela byť empatická a diskrétna.
  • Obmedzenia v reklame – pravidlá platforiem (Meta – FB a IG) neumožňujú priamo cieliť na zdravotné problémy.
  • Budovanie dôvery – keďže ide o intímne ošetrenie, klientky potrebovali vidieť odborné zázemie a bezpečnosť zákroku.
SektorKlinikyKlientSúkromná estetická klinika v KošiciachSlužbyKomplexná stratégia na získavanie nových dopytovCieľZískať nové zákazníčky pre intímnu službu Gynolaser

Kroky, ktoré fungovali

1

Vytvorenie vizuálneho obsahu

Na úvod kampane sme natočili sériu videí s doktorkou, ktorá zrozumiteľne a empaticky odpovedala na časté otázky. To pomohlo odbúrať obavy a zvýšiť dôveru v zákrok.

2

Presne cielená reklama

Použili sme kombináciu širšieho cielenia (ženy, matky, staršie dámy), remarketingu a lookalike publika na základe získaných kontaktov, čím sme oslovili relevantné zákazníčky.

3

Konverzná stránka a automatizovaná komunikácia

Vytvorili sme prehľadnú a dôveryhodnú stránku s recenziami, FAQ a jasnou výzvou na akciu. K tomu sme pridali e-mailovú a SMS automatizáciu, aby sme novým dopytom poskytli relevantné informácie a udržali ich záujem.

Výsledky, ktoré sa počítajú

Kampane priniesli viac ako 1200 dopytov v priebehu roka, pričom podľa údajov kliniky sa z nich podarilo dohodnúť 280 termínov. Návratnosť investície do reklamy výrazne prekročila očakávania a klientka si pochvaľovala efektivitu kampane. Reklamy dosiahli viac ako 200 000 relevantných žien a pomohli nielen zvýšiť povedomie, ale aj rozšíriť komunitu – počet sledovateľov na Facebooku vzrástol o 2000 a na Instagrame o 1000.

HB Clinic

Úspech, ktorý pokračuje

Po úspechu kampane pre Gynolaser sa klinika rozhodla rozšíriť spoluprácu aj na propagáciu ďalších estetických služieb, vrátane laserovej epilácie, botoxu a mezoterapie. Marketingové aktivity tak neostali len pri jednom ošetrení, ale pomohli klinike rásť v širšom spektre služieb.

HB Clinic - epilácia
1 200

dopytov v priebehu roka

280

dohodnutých termínov

200 000

oslovených žien reklamnými kampaňami

3 000

nárast sledovateľov na Facebooku a Instagrame

Skúsenosť očami klienta

Prozákaznícky prístup, kreativita a dosahovanie výsledkov

Maximálna spokojnosť so službami ako aj so servisom okolo kampaní. Prozákaznícky prístup, kreativita a dosahovanie sľubovaných výsledkov. Odporúčame!

INSPIRED
SUCCESS

Inšpirovali vás výsledky? Váš príbeh môže byť ďalší

Dohodnite si bezplatnú konzultáciu ešte dnes

Najlepší spôsob, ako sa rozhodnúťŠípka

Mohlo by vás zaujímať

SKINDEA

Ako sme pomohli novému epilačnému salónu získať stovky dopytov

Začať podnikať v kozmetických službách nie je jednoduché – obzvlášť, keď otvárate nový salón v hlavnom meste, kde konkurencia nikdy nespí. Nemáte recenzie, nemáte fanúšikov na sociálnych sieťach, ani „zabehnuté meno“. A pritom potrebujete, aby si k vám čo najskôr našli cestu nové zákazníčky. Čítať viac
Laserová epilacia

Súkromná estetická klinika v Košiciach

Ako sme pomohli estetickej klinike získať viac než 1200 dopytov na citlivú estetickú službu

Marketing pre estetické a gynekologické zákroky si vyžaduje citlivý prístup, správnu stratégiu a efektívne cielenie. Estetická klinika v Košiciach chcela rozšíriť povedomie o procedúre Gynolaser, ktorá rieši intímne problémy žien. Propagácia takýchto ošetrení je výzvou vzhľadom na obmedzenia v reklamách a potrebou vybudovať dôveru. Vďaka premyslenej kampani sme dokázali priniesť viac ako 1200 dopytov a stovky nových zákazníčok.Čítať viac

Neuroaxon (AXON)

Ako sme pomohli klinike AXON stať sa vyhľadávanou neurorehabilitačnou klinikou v Prahe a okolí

Klinika AXON v Prahe čelila nízkej informovanosti o svojich špecializovaných službách a nemala stabilný prísun nových pacientov. Naším cieľom bolo zvýšiť povedomie, vybudovať dôveru a vytvoriť stratégiu pre stabilný rast. Výsledkom bol výrazný nárast dopytov a zlepšenie online prítomnosti.Čítať viac
Neurorehabilitačná klinika

Očná optika Carpathia

Ako sme pomohli Očnej optike v malom meste získať nových zákazníkov

Očná optika Carpathia chcela rozšíriť pôsobnosť a prilákať nových zákazníkov. Výzvou bolo efektívne nastaviť reklamnú kampaň v malom regióne tak, aby priniesla nielen dopyty, ale aj skutočných zákazníkov. Vďaka kombinácii presne zacielených reklám, vhodne zvolenej ponuky a optimalizovanej konverznej stránky sa podarilo priniesť návratnosť investície už po prvých mesiacoch.Čítať viac
Optika