Ako sme pre Syners získali 400 dopytov na klimatizácie počas hlavnej sezóny

Leto, klimatizácie a pretlak reklám. Ak si myslíte, že v hlavnej sezóne nemáte šancu preraziť s inzerciou, ktorá zaujme a prinesie reálne dopyty – ukážeme vám opak. Pre Syners sme pripravili jednoduchú, ale premyslenú kampaň na klimatizácie s montážou. Výsledok? Za rozpočet 1200 € sme priniesli 400 dopytov a náklady na jeden kontakt sa pohybovali len niečo cez 3 €.

Výzva, ktorej klient čelil

Leto je pre klimatizačné firmy zlatá sezóna – ale aj najväčší bojový priestor. Reklamné priestory sú preplnené, konkurencia láka na akcie a zákazníci sú bombardovaní ponukami. Ako teda vytvoriť kampaň, ktorá v tomto chaose zaujme? A ako si získať dôveru zákazníka, keď všetci sľubujú to isté?

Navyše, klient už mal rozbehnuté kampane na tepelné čerpadlá, takže sme potrebovali vytvoriť oddelenú, jasne komunikovanú ponuku, ktorá sa nebude miešať s iným produktom.

SektorKlimatizácieKlientSynersSlužbyOnline stratégia pre zisk dopytov na klimatizácieCieľVyužiť letnú sezónu na maximum a získať zákazníkov

Kroky, ktoré fungovali

1

Silná ponuka, ktorá zasiahla potreby zákazníka

Zvolili sme jednoduchú, jasnú akciu: klimatizácia aj s montážou od 929 €. V čase, keď boli firmy preťažené, sme zvýraznili aj montáž do 7 dní – čo bol rozhodujúci faktor pre mnohých záujemcov.

2

Efektívna kreatíva a rýchly formulár

V kampani sme kombinovali pútavé grafiky s cenou a video so zábermi z montáže, ktoré ukázali profesionalitu a zázemie firmy. Namiesto konverznej stránky sme zvolili Meta formulár, aby sme znížili bariéru na vyplnenie. To pomohlo zvýšiť počet dopytov, ktoré sme následne podporili automatickou SMS a e-mailovou komunikáciou.

3

Jasná stratégia zameraná na návratnosť

Celý setup bol postavený tak, aby nezískaval len kliky, ale dopyty s reálnym záujmom. Aj napriek tomu, že sme išli s jednoduchšou formou formulára, dosiahli sme nízku cenu za kontakt a vysoký objem relevantných záujemcov.

Výsledky, ktoré sa počítajú

Viac ako 400 dopytov

Kampaň sme spustili v období najväčších horúčav a napriek konkurencii sa nám podarilo získať 400 dopytov za krátky čas a dosiahnuť tak cenu za kontakt okolo 3 €. Reklamné kampane zasiahli viac než 80 000 ľudí v regióne. Záujem o ponuku bol taký vysoký, že klient musel z reklamy stiahnuť benefit montáže do 7 dní – jeho tím jednoducho nestíhal.

Táto skúsenosť len potvrdzuje, že dobrá ponuka + správna stratégia + jednoduchý proces = funkčná reklama aj v najvyťaženejšom období.

Úspech, ktorý pokračuje

Aj keď bola táto kampaň zameraná len na sezónnu podporu predaja klimatizácií, spolupráca tým rozhodne neskončila.

Vďaka výrazným výsledkom počas leta si klient potvrdil, že reklamy na Facebooku a Instagrame vedia prinášať nielen viditeľnosť, ale aj reálne obchodné príležitosti. Preto s nami pokračoval v propagácii svojich celoročných služieb najmä tepelných čerpadiel, kde dlhodobo dosahujeme kvalitné výsledky s návratnosťou.

400

dopytov s priemernou cenou okolo 3 €

80 000

oslovených ľudí

Tím Inspired Sucess

INSPIRED
SUCCESS

Inšpirovali vás výsledky? Váš príbeh môže byť ďalší

Dohodnite si bezplatnú konzultáciu ešte dnes

Najlepší spôsob, ako sa rozhodnúťŠípka

Mohlo by vás zaujímať