
Ako sme pomohli firme Syners rozbehnúť online komunikáciu a získať vyše 1300 dopytov na tepelné čerpadlá
V spoločnosti Syners s.r.o. dlhé roky fungovali najmä na odporúčaniach, veľkých zákazkách a kvalitnom mene, ktoré si vybudovali vďaka skúsenostiam a odbornosti. V marketingu však cítili rezervy. Nemali vybudované sociálne siete ani silnú online komunikáciu. Rozhodli sa to zmeniť – a my sme im pomohli nastaviť stratégiu, ktorá priniesla výsledky. V priebehu pár mesiacov sa z firmy bez online prítomnosti stala značka, ktorá oslovila tisícky ľudí a získala vyše 1300 dopytov.
Výzva, ktorej klient čelil
Syners bol stabilnou firmou s množstvom spokojných zákazníkov, no v online svete okrem webovej stránky prakticky neexistoval. Chýbala mu digitálna identita, čo bolo v čase rastúcej konkurencie a sezónnych výkyvov problém. Hľadali spôsob, ako sa presadiť aj medzi firmami, ktoré už roky investujú do reklamy.
Kľúčové výzvy:
- Nové profily bez histórie – bez obsahu, recenzií, viditeľnosti
- Vysoká konkurencia a narastajúca nedôvera verejnosti (pochybnosti o efektivite zariadení, dotáciách atď.)
- Potreba rozbehnúť všetko od nuly a zároveň okamžite prinášať výsledky
Kroky, ktoré fungovali
1
Strategické nastavenie kampane a budovanie dôveryhodnosti
Na začiatku sme sa sústredili na vytvorenie vizuálne silnej a zrozumiteľnej identity. Nové profily na sociálnych sieťach sme naplnili autentickým obsahom: fotkami a videami z montáží, informáciami o ponuke a benefitoch zariadení. Odbornosť a skúsenosti sme prezentovali cez prácu tímu v teréne, čo výrazne zvýšilo dôveryhodnosť.
2
Výkonová reklama s jasnou ponukou
Pomocou reklám na Meta platformách sme oslovili správnu cieľovku a zvolili atraktívnu ponuku: zľava až do 1000 € na tepelné čerpadlá, vrátane vybavenia štátnej dotácie. Reklamy boli jednoduché, jasné a bez zavádzania. Namiesto zložitých výpočtov sme ľuďom dali reálne riešenie ich problému – efektívne a dostupné vykurovanie.
3
Konverzná stránka a automatizovaná komunikácia
Dôležitou súčasťou bola prehľadná stránka so všetkými informáciami – o firme, dotáciách, montáži aj možnostiach úspor. Vyvolávala dôveru a jasne navádzala na odoslanie záujmu. Po získaní kontaktu nasledovala e-mailová a SMS automatizácia, ktorá pomohla zvýšiť počet reálnych záujemcov.
Výsledky, ktoré sa počítajú
Viac ako 1300 dopytov
Za necelý rok spolupráce sa nám podarilo priniesť viac než 1300 relevantných dopytov s priemernou cenou okolo 10 €. Kampane zasiahli viac ako 300 000 ľudí a už počas prvých mesiacov si firma vybudovala online identitu, ktorá dovtedy chýbala. Facebook profil získal vyše 300 sledovateľov, Instagram viac než 150 – a to aj napriek tomu, že budovanie povedomia nebolo hlavným cieľom kampane.

Nové segmenty a konzistentné výsledky
Počas spolupráce sme pružne reagovali na sezónne výkyvy aj kapacitné možnosti klienta. Po úspešných kampaniach na tepelné čerpadlá sme pridali aj nové segmenty – fotovoltiku a klimatizácie. Aj vďaka pozitívnym komentárom a spätnej väzbe od reálnych zákazníkov sa podarilo posilniť dôveru a udržať konzistentné výsledky. Klient videl reálny prínos kampaní – a aj keď interné spracovanie dopytov nebolo vždy ideálne, rozhodli sa pokračovať v spolupráci v menšom rozsahu, ktorý lepšie zodpovedal ich kapacitám.

Úspech, ktorý pokračuje
Táto spolupráca ukazuje, že aj firma, ktorá roky fungovala bez marketingu, dokáže v krátkom čase výrazne vyrásť – ak má po boku partnera, ktorý rozumie jej cieľom. Výsledky boli nielen v číslach, ale aj v nových príležitostiach, ktoré by bez kampaní nevznikli.

dopytov s priemernou cenou okolo 10€
oslovených ľudí
nových sledovateľov

INSPIRED
SUCCESS
Dohodnite si bezplatnú konzultáciu ešte dnes
Mohlo by vás zaujímať
Syners
Ako sme pre Syners získali 400 dopytov na klimatizácie počas hlavnej sezóny

Intel-DOM
Ako sme pomohli firme Intel-DOM stať sa lídrom v predaji a montáži klimatizácií na východe Slovenska
