Ako sme pomohli firme Syners rozbehnúť online komunikáciu a získať vyše 1300 dopytov na tepelné čerpadlá

V spoločnosti Syners s.r.o. dlhé roky fungovali najmä na odporúčaniach, veľkých zákazkách a kvalitnom mene, ktoré si vybudovali vďaka skúsenostiam a odbornosti. V marketingu však cítili rezervy. Nemali vybudované sociálne siete ani silnú online komunikáciu. Rozhodli sa to zmeniť – a my sme im pomohli nastaviť stratégiu, ktorá priniesla výsledky. V priebehu pár mesiacov sa z firmy bez online prítomnosti stala značka, ktorá oslovila tisícky ľudí a získala vyše 1300 dopytov.

Výzva, ktorej klient čelil

Syners bol stabilnou firmou s množstvom spokojných zákazníkov, no v online svete okrem webovej stránky prakticky neexistoval. Chýbala mu digitálna identita, čo bolo v čase rastúcej konkurencie a sezónnych výkyvov problém. Hľadali spôsob, ako sa presadiť aj medzi firmami, ktoré už roky investujú do reklamy.

Kľúčové výzvy:

  • Nové profily bez histórie – bez obsahu, recenzií, viditeľnosti
  • Vysoká konkurencia a narastajúca nedôvera verejnosti (pochybnosti o efektivite zariadení, dotáciách atď.)
  • Potreba rozbehnúť všetko od nuly a zároveň okamžite prinášať výsledky
SektorKlimatizácieKlientSynersSlužbyKomplexná stratégia – budovanie značky, získavanie dopytov, rozšírenie ponukyCieľZískať dopyty na tepelné čerpadlá a vybudovať dôveryhodnosť v online priestore

Kroky, ktoré fungovali

1

Strategické nastavenie kampane a budovanie dôveryhodnosti

Na začiatku sme sa sústredili na vytvorenie vizuálne silnej a zrozumiteľnej identity. Nové profily na sociálnych sieťach sme naplnili autentickým obsahom: fotkami a videami z montáží, informáciami o ponuke a benefitoch zariadení. Odbornosť a skúsenosti sme prezentovali cez prácu tímu v teréne, čo výrazne zvýšilo dôveryhodnosť.

2

Výkonová reklama s jasnou ponukou

Pomocou reklám na Meta platformách sme oslovili správnu cieľovku a zvolili atraktívnu ponuku: zľava až do 1000 € na tepelné čerpadlá, vrátane vybavenia štátnej dotácie. Reklamy boli jednoduché, jasné a bez zavádzania. Namiesto zložitých výpočtov sme ľuďom dali reálne riešenie ich problému – efektívne a dostupné vykurovanie.

3

Konverzná stránka a automatizovaná komunikácia

Dôležitou súčasťou bola prehľadná stránka so všetkými informáciami – o firme, dotáciách, montáži aj možnostiach úspor. Vyvolávala dôveru a jasne navádzala na odoslanie záujmu. Po získaní kontaktu nasledovala e-mailová a SMS automatizácia, ktorá pomohla zvýšiť počet reálnych záujemcov.

Výsledky, ktoré sa počítajú

Viac ako 1300 dopytov

Za necelý rok spolupráce sa nám podarilo priniesť viac než 1300 relevantných dopytov s priemernou cenou okolo 10 . Kampane zasiahli viac ako 300 000 ľudí a už počas prvých mesiacov si firma vybudovala online identitu, ktorá dovtedy chýbala. Facebook profil získal vyše 300 sledovateľov, Instagram viac než 150 – a to aj napriek tomu, že budovanie povedomia nebolo hlavným cieľom kampane.

Nové segmenty a konzistentné výsledky

Počas spolupráce sme pružne reagovali na sezónne výkyvy aj kapacitné možnosti klienta. Po úspešných kampaniach na tepelné čerpadlá sme pridali aj nové segmenty – fotovoltiku a klimatizácie. Aj vďaka pozitívnym komentárom a spätnej väzbe od reálnych zákazníkov sa podarilo posilniť dôveru a udržať konzistentné výsledky. Klient videl reálny prínos kampaní – a aj keď interné spracovanie dopytov nebolo vždy ideálne, rozhodli sa pokračovať v spolupráci v menšom rozsahu, ktorý lepšie zodpovedal ich kapacitám.

Úspech, ktorý pokračuje

Táto spolupráca ukazuje, že aj firma, ktorá roky fungovala bez marketingu, dokáže v krátkom čase výrazne vyrásť – ak má po boku partnera, ktorý rozumie jej cieľom. Výsledky boli nielen v číslach, ale aj v nových príležitostiach, ktoré by bez kampaní nevznikli.

1 300

dopytov s priemernou cenou okolo 10€

300 000

oslovených ľudí

450

nových sledovateľov

INSPIRED
SUCCESS

Inšpirovali vás výsledky? Váš príbeh môže byť ďalší

Dohodnite si bezplatnú konzultáciu ešte dnes

Najlepší spôsob, ako sa rozhodnúťŠípka

Mohlo by vás zaujímať