
Ako sme pomohli estetickej klinike získať viac než 1200 dopytov na citlivú estetickú službu
Marketing pre estetické a gynekologické zákroky si vyžaduje citlivý prístup, správnu stratégiu a efektívne cielenie. Estetická klinika v Košiciach chcela rozšíriť povedomie o procedúre Gynolaser, ktorá rieši intímne problémy žien. Propagácia takýchto ošetrení je výzvou vzhľadom na obmedzenia v reklamách a potrebou vybudovať dôveru. Vďaka premyslenej kampani sme dokázali priniesť viac ako 1200 dopytov a stovky nových zákazníčok.
Výzva, ktorej klient čelil
Lekárka si stanovila cieľ osloviť ženy, ktoré sa často stretávajú s problémami, o ktorých je ťažké hovoriť. Vedela, že jej prístroj dokáže ponúknuť rýchle, cenovo dostupné a vysoko efektívne riešenie. Výzvou však bolo, ako dostať túto informáciu k ženám, ktoré možno ani netušia, že takéto riešenie existuje, a pritom si zachovať diskrétnosť a dôveru.
Vďaka tejto snahe chcela nielen rozšíriť svoju klientelu, ale hlavne pomôcť ženám v situáciách, ktoré sú často tabuizované.
Kroky, ktoré fungovali
1
Vytvorenie vizuálneho obsahu
Na úvod kampane sme natočili sériu videí s doktorkou, ktorá zrozumiteľne a empaticky odpovedala na časté otázky. To pomohlo odbúrať obavy a zvýšiť dôveru v zákrok.
2
Presne cielená reklama
Použili sme kombináciu širšieho cielenia (ženy, matky, staršie dámy), remarketingu a lookalike publika na základe získaných kontaktov, čím sme oslovili relevantné zákazníčky.
3
Konverzná stránka a automatizovaná komunikácia
Vytvorili sme prehľadnú a dôveryhodnú stránku s recenziami, FAQ a jasnou výzvou na akciu. K tomu sme pridali e-mailovú a SMS automatizáciu, aby sme novým dopytom poskytli relevantné informácie a udržali ich záujem.
Výsledky, ktoré sa počítajú
Kampane priniesli viac ako 1200 dopytov v priebehu roka, pričom podľa údajov kliniky sa z nich podarilo dohodnúť 280 termínov. Návratnosť investície do reklamy výrazne prekročila očakávania a klientka si pochvaľovala efektivitu kampane. Reklamy dosiahli viac ako 200 000 relevantných žien a pomohli nielen zvýšiť povedomie, ale aj rozšíriť komunitu – počet sledovateľov na Facebooku vzrástol o 2000 a na Instagrame o 1000.

Úspech, ktorý pokračuje
Po úspechu kampane pre Gynolaser sa klinika rozhodla rozšíriť spoluprácu aj na propagáciu ďalších estetických služieb, vrátane laserovej epilácie, botoxu a mezoterapie. Marketingové aktivity tak neostali len pri jednom ošetrení, ale pomohli klinike rásť v širšom spektre služieb.

dopytov v priebehu roka
zrealizovaných termínov
oslovených žien
celkovo nových fanúšikov
Skúsenosť očami klienta
Maximálna spokojnosť so službami ako aj so servisom okolo kampaní. Prozákaznícky prístup, kreativita a dosahovanie sľubovaných výsledkov. Odporúčame 👍

INSPIRED
SUCCESS
Dohodnite si bezplatnú konzultáciu ešte dnes
Mohlo by vás zaujímať
SKINDEA
Ako sme pomohli novému epilačnému salónu získať stovky dopytov

Neuroaxon (AXON)
Ako sme pomohli klinike AXON stať sa vyhľadávanou neurorehabilitačnou klinikou v Prahe a okolí

Očná optika Carpathia
Ako sme pomohli Očnej optike v malom meste získať nových zákazníkov

Mojak Clinic
Ako sme pomohli Mojak Clinic vybudovať meno v regióne a priniesť viac než 1700 dopytov na implantáty
